Luxe Motortjalk 2200
Vraagprijs€ 149.500,00 BTW betaald
Klik hier voor het maandbedrag
Bouwjaar1908
MotorDAF 105 pk
Afmetingen22.5m x 4.5m x 1.2m
LigplaatsIn verkoophaven
Ruim varend woonschip met huurligplaats in overleg.
Voor extra informatie of een afspraak voor een bezichtiging kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen.
Jachtmakelaardij de Maas
uw Jachtmakelaar Ricardo Bosma
Jan Klingenweg 3
5335 JK Alem
0418 66 32 36
Jachtmakelaardij de Maas
uw Jachtmakelaar Ricardo Bosma
Jan Klingenweg 3
5335 JK Alem
0418 66 32 36
Informatie en contact
Voor extra informatie of een afspraak voor een bezichtiging kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen.
Jachtmakelaardij de Maas
uw Jachtmakelaar Ricardo Bosma
Jan Klingenweg 3
5335 JK Alem
0418 66 32 36
Jachtmakelaardij de Maas
uw Jachtmakelaar Ricardo Bosma
Jan Klingenweg 3
5335 JK Alem
0418 66 32 36
- Algemeen
- Accommodatie
- Motor en elektra
- Uitrusting
Algemeen
Algemeen
Romp type
platbodem
Romp kleur
zwart
Dek kleur
grijs
Materiaal
staal
Kuip achter
Doorvaarthoogte
417 cm
Kruiphoogte
360 cm
Stuursysteem
2 Hydraulische cilinders in de machinekamer met staaldraden naar het roer.
Stuursysteem locatie
binnen
Roer
enkel
Robuust en degelijk gebouwd, voormalige zeetjalk. Compleet en luxe omgebouwd tot varend woonschip. In de 80er jaren is het schip verbouwd naar het huidige model, deze verbouwing heeft plaats gevonden op de voormalige Boelewerf (thans Damen) in Schiedam. Het schip werd destijds verbouwd met als bestemming zeewaardige charters ermee te doen.
Ideaal voor bootzoekers die op niveau en toch eigentijds op het water willen wonen. Inruil en een eventuele huurligplaats zijn bespreekbaar!
Vaartuig wordt geleverd met nieuw vlakrapportage, nieuwe CBB papieren voorbereid en onderwaterschip opnieuw geschilderd.
Accommodatie
Accommodatie
Stahoogte
Boven ca 1.90 m, beneden ca 1.80 m.
eethoek
Hutten
2
Slaapplaatsen
2
Type interieur
Mahonie in de stuurhut, beneden in kleur gelakt watervast Ocume.
Bekleding kleur
bruin
Matrassen
Watertank
4000 ltr.
Druksysteem
220 v Hydraulisch drukpomp
Warm water
Kabola B-25 tap
Douches
1
Toiletten elektrisch
Fornuis
Borreti
Oven
Borreti
Koelkast
Smeg
Vriezer
In koelkast
Verwarming
Kabola B-25 tap
Kachel
Centrale verwarming
Ruim en luxe getimmerd schip met thans 1 ruime hut in gebruik als slaapkamer en 1 hut als inloop kast. Achterroef is thans in gebruik als opslagruimte.
Boven beschikt het schip over een ruime "leef stuurhut" uitgevoerd in Mahonie met een Jatoba vloer. Beneden is er een sfeervolle keuken gecreëerd met o.a. een marmeren blad, een bar, eethoek en zithoek. Het geheel is afgewerkt met een Eikenhouten vloer met in de zij voldoende kastruimte in Mahonie gevat. De wanden zijn in kleur gesausd en afgewerkt met massief Marantie hout lijsten. Het plafond bestaat uit vuren kraaldelen in kleur gesausd. In de woonkamer is een groot luik voorbereid t.b.v. verhuizingen en eventueel te vervangen voor een lichtkoepel. Motor en elektra
Motor en elektra
Aantal motoren
1
Starttype
elektrisch
Motor type
binnenboord
Fabrikant
DAF
Model
575
Vermogen
105 pk
Brandstofverbruik
4 ltr./u
Transmissie
schroefas
Voortstuwing
60 mm Schroefas
Koelsysteem
Inter cooling
Brandstoftanks
2x 1250 ltr., 1x dagtank 200 ltr.
Inhoud
2700 ltr.
Materiaal
staal
Kruissnelheid
12 km/h
Accu
4 stuks van 200 ah
Acculader
Victron Phoenix Multiplus 24/3000/70
Dynamo
Aanwezig
Generator
2x Luchtgekoelde Petter, 1x 220 volt 4.1 kva, 1x 24 volt
Inverter
Victron Phoenix Multiplus 24/3000/70
Walstroom
Aanwezig
Walstroomkabel
Spanning
24/220/380 volt
Uitrusting
Uitrusting
Anker
2x Poolanker van elk ca. 75 kg, 1x losse stokanker.
Ankerlier
Dubbelschijfs oliebadlier aangedreven door een luchtgekoelde petter dieselmotor.
Zeerailing
Fenders & lijnen
Brandblusser
Waterdichte deur
Gasbun met afvoer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |